Jé, egy (négy!) díj!






Kaptam egy-egy díjat az észveszejtően édes és drága Szocsitól, Rozmaringtól, Reyklanitól és Thiától, amiket ki is töltöttem azonnal, amint sikerült időt kerítenem. És most és is pakolászom a díjat tovább másoknak, víí. (Nagyon értelmes állapotban leledzem épp). 



Szabályok


~ Írj 11 dolgot magadról 
~ Válaszolj a jelölő által írt 11 kérdésre 
~ Írj 11 kérdést
~ Küldd tovább 11 embernek

Elöljáróban, ez Szocsit illeti, mert egy tündér, és szereti a levendulát és sütit érdemel. No. 


ő is legalább ennyire nyammognivaló



Mérsékelten érdekes dolgok rólam




~ Nagyon nehezemre esik szóban megnyilvánulni, de ezt jól leplezem, így ha mondom, senki se hiszi el.
~ Amikor nagyon elmerülök a gondolataimban, nem pislogok, percekig nem. 
~ Örököltem a nagyapámtól egy nagyon minimális énekhangot.
~ Beköltözött egy pók a szobámba, és nincs szívem eltávolítani. Jól megvagyunk - már neve is lett: Tivadar. 
~ Rühellem a strandokat.
~ Mindenben a szépséget keresem. Mindenben
~ Fájdalmasan empatikus vagyok, nagyon könnyen átérzem mások gondjait vagy épp örömét, tehát ez az adottságom olykor jó olykor kibírhatatlan.
~ Ritkán idegeskedem, hiszek abban, hogy minden gond megoldódik egyszer, természetesen nem magától, de az idegeskedés szerintem kiúttalan; ha viszont hagyjuk kitisztulni a fejünket és úgy kezdünk a probléma megoldásának, az hamarabb elvánszorog az utunkból. 
~ Van egy kisöcsém, aki profi görkorcsolyázó. 
~ Semmi másban nem vagyok tervszerű, csak az írásban.
~ Zavaróan gyorsan olvasok. (Engem zavar, mert minden jónak hamar a végére érek). 





Szocsi kérdései



~ Szeretnél láthatatlan lenni?

Időnként igen. Hogy lássam, hogyan viselkednek az ismerőseim, amikor nem vagyok ott, esetleg halljam, mit mondanak rólam, amikor nem szépítik a véleményüket; néha láthatatlanul beszivárognék emberek közé, hogy figyelhessem őket, és inspiráljanak. 


~ Milyen jó, és szörnyű filmet láttál utoljára?


Jó: K-Pax, a belső bolygó (Ez a film szavakba önthetetlen. Nem mai, nem először láttam, de óh.) Rossz: örök listavezető a Cosmopolis. Nyet nézd meg, soha, semmilyen körülmények közt ha kedves az életed.


~ Ha bármiként élhetnél tovább, miként tennéd?


Maradnék ember, együtt a gyarlóságaimmal és az erényeimmel, rostos baracklevet kortyolgatva és mosolyogva a valóságon. 


~ Mik szerepelnek a bakancslistádon?


1. Eljutni Svédországba és Izlandra.
2. Kiadni egy könyvet.
3. Legalább egyszer rávenni magam, hogy ránézzek egy pasira, aki ezer mérföldnél közelebb él.
4. Életben tartani a blogomat.

~ Mikhez köt megmagyarázhatatlan obszesszió?


Svédországhoz, számomra ott kezdődik és ott ér véget minden; a viharokhoz; a testvéri kapcsolatok szépségéhez, legyen bármilyen természetű; a parafasarkú cipőkhöz; tűfilcekhez és vastag papírokhoz; az 1500-as évek Angliájához; a télhez; hozzátok


~ Írd le magad három szóval!


 Nyugodt. Szarkasztikus. Állandó. 


~ Mikor sírtál utoljára?


Uff. Hát nem gyakran szoktam. Örömömben sírtam egy-két napja, vagyis inkább könnyeztem. 


~ Mit gondolsz az emberekről?


Változatos és csodálatos faj, ami mindig fejleszti és továbbviszi önmagát, azonban eltipor mindent.


~ Világvége; mi történne, mit tennél, mit vinnél magaddal, hová menekülnél?


Sajnos nem volna hová menekülni, de nem valószínű, hogy pánikolnék. A félelemtől talán kissé feszülő mellkassal feltelepednék egy háztetőre, és csak nézném az eget, a várost, ahogy eltűnik. Aztán egyszer csak utolérne engem is. 


~ Kedvenc könyv, szerző, film, sorozat, zene? [tudom, hogy nincs, de akkor meg legyen]


Könyv: Philippa Gregory: A másik Boleyn lány
Film: Only Lovers Left Alive/Avengers
Sorozat: Trónok harca
Zene: Ööö... Rammstein? Korn? Ólafur Arnalds? Jozef van Wissem? 


~ Ha megtehetnéd, hogy visszamész az időben, és meg sem születsz, de egy dolgot itt hagyhatnál, akkor mi lenne az?


Az íróskönyvem. Abban minden benne van, ami én vagyok, pont ezért foggal-körömmel védelmezem. (Nem napló amúgy.)


Reyklani kérdései



1)Milyen lenne a címered? (Heraldikát nem muszáj figyelembe venned, ha nem akarod)

Sötétkék háttérben egy ezüstszínű hulló, ami egy pitypangot tart a csőrében. 



2) Melyik fegyver jellemez téged a legjobban?

Balta, mert imádom a baltákat. 



3) Milyen világról érkeztél? 

Egy olyan helyről, ahol csaknem örökké köd van, rengeteg a víz, az eső és a viharok mindennaposak, de amikor kisüt a nap, a vízcseppek ragyognak a fűszálakon és a fák levelein.


4) Milyen öröm ért ma?



Hogy Rozmaringtól is kaptam díjat♥ És Rika rém édes kommentje. 




3) Észrevetted, hogy felcseréltem a számozást?



Általában nem szoktam, de kivételesen szemfüles voltam!


5) Melyik az az időtöltésed, ami téged tökéletesen kikapcsol, míg mindenki más hülyének néz miatta?

A szinonima/idegen szavak/ angol/ német szótárat olvasgatni.


6) Melyik sorozatodban vállalnál el egy szerepet?

Sherlock *o*


7) Számodra melyik a legfontosabb lovagi erény?

Szerénység. 


8) Mit iszol reggel? Kávét, teát, kakaót, tejet?

Tejet, mert i m á d o m a tiszta és édes tejet.


9) Miből lesz a cserebogár?

Valami kisebből és jelentéktelenebből.


10) Milyen táj lennél?



11) Bírod a gyűrődést?

Igen, a némán és szívósan tűrő fajta vagyok. 


Rozmaring kérdései 


1. Ki a kedvenc párosod? Mindegy, hogy miből. :)


Thor/Loki


2. Kedvenc állatod?

Kígyó és farkas. 


3. Mi a legnagyobb álmod?

Ez kicsit unalmas lesz, de befutott író szeretnék lenni. No. És valaki, akit békén hagynak. 


4. Melyik zeneszámmal tudnád leginkább jellemezni magad?

És Thomas arckifejezése is pont olyan mint az enyém szokott lenni. 



5. Melyik a kedvenc könyved?

Heather McConnor: Hopeless Cases című könyve erős holtversenyben áll Philippa 
Gregoryval. 


6. Mi lenne a patrónusod szerinted?

Bagoly talán. 

7. Történt veled valami jó ma?

Igen, a díj ♥ 

8. Mitől félsz a legjobban?

Méhek/darazsak, és a megaláztatás. 

9. Mi a legrosszabb tulajdonságod?

Nem felejtek. Pedig kéne. És néha hajlamos vagyok egy kicsit ?kultúrsznobnak? lenni. 

10. Ha lehetne három kívánságod, miket kívánnál?

1. Hagyjon mindenki békén, kivéve azokat, akikre kíváncsi vagyok. (pl.: olvasók)
2. pllííííz fussak már be 
3. Legyen egy házi Tom Hiddlestonom. :D

11. Hol laksz? (remélem nem túl személyes kérdés :))

Szeged hírös váááros, Tápéval határos! 




Thia kérdései 


Szoktál nekem kommentet hagyni? ;D

Szinte always, szívem. 

Mi a véleményed arról, hogy a más nemibeállítottságúak közül, csak kevesen merik az identitásukat nyíltan felválalni?

A világ egyik legigazságtalanabb és tűrhetetlenebb dolga. Minden meleggyűlölő acsargó-fröcsögő szerencsétlent seggbe kéne rúgni. 

most egy kicsit ilyen hangulatba kerültem

Kutya/cica/tengeri hörcsög/Sherlock/Loki/John/Castiel. Melyiket választanád házi kiskedvencnek? 

Lokit, hát ez nem is megfontolás tárgya :D 

A leghülyébb zene címe amit éledben hallottál?

Sooeri & Polek: Tanga
O.O
Jópár éve mutatta egy ismerősöm, azóta nem alszom, tehát vámpír lettem.

Az álltalad legutáltabb viselkedés forma?

Beképzelt, magakellető, de a legjobb az álszerény. A lekezeléstől pedig habzani kezd a szám. 

Mire/Kire vagy a legbüszkébb?

Az barátaimra és egy-két írásomra, talán. 

Szeretsz rajzolni? 

Szeretek, de ritkán szoktam.

Kedvenc napszak?

Éjszaka.

Kedvenc történelmi kor?

Vikingek kora és a Tudor-kor. 

Kedvenc mitológiai történet?

Lokasenna :D

Melyek azok a számok, amelyek inspirálnak?

Konkrét szám: 9.
Zene: A fentebb linkelt. 

Nagyon köszönöm, lányok, na most jövök én!

1. Hogy nézne ki a személyes mennyországod?
2. És a személyes poklod?
3. Tervszerűen vagy inkább csapongva, hirtelen felmerülő ötleteket továbbvíve írsz?
4. Mi a vezérelved, amit soha, semmilyen körülmények között nem adnál fel? Vagy a szélsőséges körülmények mindig megtörik az akaraterőt? 
5. Ki az az író/művész, aki ha tanácsokat adna neked, egész biztosan hallgatnál rá? (Azaz ki az úgymond példaképed. Nem kell ma is élő embernek lennie.)
6. Képes lennél arra, hogy egy teljes napig ne szólalj meg? 
7. Van/vannak olyan ember/emberek az életedben, akiért bármit megtennél?
8. Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?
9. Félsz az ismeretlentől? 
10. Makacs vagy vagy megalkuvó, konfliktuskerülő?
11. Milyen típusú harcos lennél? Törtető, vagy kifinomult, gyors? Milyen fegyvereid lennének, hogy nézne ki a páncélod/ruhád?   

Akiket zaklatnék

DianaRL
Tatsu
Raistlin
D.L.L.
Broccoli
Mizuri Yuruseno 
HardCandy
Reyklani (bocsi de muszáj mert na)
Morgen 
vulp.
Caty

De aki csak kedvet érez hozzá, válaszolja meg bátran *-* 

13 megjegyzés:

  1. Hát te mennyire drága vagyol, te ♡

    Imádom a személyiséged, dzsászt széjin, a kérdésekre pedig mindjárt sort kerítek és mégegyszer nagyon köszönöm ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De imádollak te rózsasziromgombóc <3
      Én is erőteljesen szimpatizálok veled, hah de még mennyire OwO (mint fentebb említettem vala).

      Törlés
  2. Mondtam már, hogy imádlak? (Valószínűleg. Párszor.) Nagyon szépen köszönöm, és remélem, a békén hagyás rám nem vonatkozott, mert hajaj, sötét napok köszöntnek akkor rád vala.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtad, és mondd, és mondom, és imádlak, mert ilyen gyorsan még senki sem lett jóbarátom :)
      Nyet, rád ilyesmi sosem vonatkozna, ellenkezne a természet törvényeivel. ♥

      Törlés
  3. Bár az, hogy én is válaszolok a kérdésekre, egyfajta kéretlen magamutogatás, de mint múltkor, most sem tudok nekik ellenállni, mert érdekesek. :)

    1. Hogy nézne ki a személyes mennyországod?
    Valószínűleg úgy, hogy minden tökéletesen sikerülne, úgy ahogy elképzelem és szeretném és mindez persze a lehető leggyorsabban és gördülékenyebben történne.


    2. És a személyes poklod?
    Ezeknek a totális ellentéte. Kudarc, sikertelenség, totális csőd és bukás.


    3. Tervszerűen vagy inkább csapongva, hirtelen felmerülő ötleteket továbbvíve írsz?
    Ha írnék... Bár az a kettő amit írtam eddig, az mind hirtelen felmerülő ötlet volt.

    4. Mi a vezérelved, amit soha, semmilyen körülmények között nem adnál fel? Vagy a szélsőséges körülmények mindig megtörik az akaraterőt?
    Nincs az a körülmény, ami abban az egyben megtörne, hogy én soha nem fogok elsőként írni egy srácnak. Eddig nem történt meg és nem is fog!

    5. Ki az az író/művész, aki ha tanácsokat adna neked, egész biztosan hallgatnál rá? (Azaz ki az úgymond példaképed. Nem kell ma is élő embernek lennie.)
    Tom Hiddleston! Rá biztosan mindenképpen hallgatnék. De bárkire hajlandó vagyok, akinek valamilyen formában fel tudok nézni a munkásságára, aki rabul tud ejteni azzal, amit csinál, és akinél úgy érzem, hogy érdemes és lehet is tőle tanulni.

    6. Képes lennél arra, hogy egy teljes napig ne szólalj meg?
    Teljes mértékig! Nem állítom, hogy időnként nem igényelne nagy önuralmat és koncentrációt, és azt sem, hogy nem éreznék olykor késztetést a beszédre, de meg tudnám állni, ha szükséges. (És persze, ha kizárjuk azokat az elkerülhetetlen tényezőket, amikor meg KELL szólalni.)

    7. Van/vannak olyan ember/emberek az életedben, akiért bármit megtennél?
    Ha idealistán gondolkodom, akkor van, ha realistán, akkor nincs, mert mindenkinek önmaga az első és legfontosabb. (Elkerülhetetlenek a pofonok, amik ráébresztik az embert arra, hogy a másik nem tenné meg értük azt, amit ők megtettek a másikért.)

    8. Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?
    Tudálékos jéghercegnőnek, aki megközelíthetetlen, elutasító, zárkózott, figyelemre vágyó egoista, karótnyelt és arisztokratikus, mindemellett pedig hűvös és gyilkos tekintettel méreget másokat. (Ennek egy részét pedig nem én gondolom, hanem megtudtam. Sőt, konkrétan az összeset másoktól hallottam.)

    9. Félsz az ismeretlentől?
    Igen. Ilyenkor mindig elkezdek agyalni, és mérlegelni, ami rendszerint oda vezet, hogy megrettenek a kihívástól és arra jutok, hogy járt utat járetlanért el ne hagyj. Ha újitok is, azt csak olyan biztonságos távon belül teszem, hogy még legyen lehetőségem viszakozni. (De olykor előfordulnak nálam a nagyon merész, bizakodó fejesek is, mint például életem jelenlegi fázisa.)

    10. Makacs vagy vagy megalkuvó, konfliktuskerülő?
    Nem szeretem a konfliktust, így ha egy mód van rá, elkerülöm és próbálok diplomatikus megoldást találni. Ugyanakkor, addig jár a korsó a kútra, amíg el nem törik, és akkor nálam is kard ki kard állapotok alakulnak ki. (Mert ugyebár, ki szereti, ha a képébe vágják a kesztyűt...)

    11. Milyen típusú harcos lennél? Törtető, vagy kifinomult, gyors? Milyen fegyvereid lennének, hogy nézne ki a páncélod/ruhád?
    Kifinomult és gyors. Valószínűleg egy könnyen kezelhető kardom lenne. A ruhám pedig egyszerű, de tetszetős és praktikus. Valószínűleg valami olyan, ami követi az alakot, de nem tapad szorosan hozzá. (Egy alkarvédőt és vállvédőt azért el tudnék képzelni hozzá, bőrkesztyűvel és térdig érő csizmával...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj én nagyon örülök, hogy megválaszoltad őket :3 Alulra oda is biggyesztettem, hogy bárki bátran nyomhatja kommentben a válaszokat, hát még te *-* És jólesik, hogy érdekesnek találod a kérdéseimet ^^
      Nagyon vagány harcos lennél, azzal pedig, hogy milyennek látnak, azok, akik nem ismernek, értelmetlen foglalkozni - előbb utóbb kiderülnek a dolgok, ugyebár. Életem egyik legnagyobb pozitív csalódása voltál.
      A vezérelved pedig abszolút tisztelendő! :)

      Törlés
  4. Juuuj, milyen jó kérdések *-* Hát mindjárt kitöltöm.

    1. Hogy nézne ki a személyes mennyországod?
    Egy ókori római típusú ház belső udvarral és gyönyörű kerttel, én ott ellennék nagyon az idők végezetéig néhány goodlooking férfiúval és könyvekkel.

    2. És a személyes poklod?
    Pontosan úgy, mint a kollégiumi wc.

    3. Tervszerűen vagy inkább csapongva, hirtelen felmerülő ötleteket továbbvíve írsz?
    Mikor hogy. Bár többnyire talán hirtelen ölteteket valósítok meg, általában ha eszembe jut valami, rögtön laptop vagy füzet elé ülök és addig nem állok fel, amíg elegem nem lesz.

    4. Mi a vezérelved, amit soha, semmilyen körülmények között nem adnál fel? Vagy a szélsőséges körülmények mindig megtörik az akaraterőt?
    Audē sapĕre. Avagy gondolkodjunk az ég szerelmére, ne csak haladjunk az árral.

    5. Ki az az író/művész, aki ha tanácsokat adna neked, egész biztosan hallgatnál rá? (Azaz ki az úgymond példaképed. Nem kell ma is élő embernek lennie.)
    Leonardo da Vinci. Abszolút. Az az ember egy géniusz.

    6. Képes lennél arra, hogy egy teljes napig ne szólalj meg?
    Perszehogy. Főleg, ha fogadna velem valaki.

    7. Van/vannak olyan ember/emberek az életedben, akiért bármit megtennél?
    Van:) *elpirul és idétlenül mosolyog*

    8. Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?
    Igyekszem elhitetni mindenkivel, hogy szupercuki vagyok.

    9. Félsz az ismeretlentől?
    Igen, borzasztóan.

    10. Makacs vagy vagy megalkuvó, konfliktuskerülő?
    Attól függ, mi a probléma. Kiállok az igazamért, de azt is belátom, ha tévedek.

    11. Milyen típusú harcos lennél? Törtető, vagy kifinomult, gyors? Milyen fegyvereid lennének, hogy nézne ki a páncélod/ruhád?
    Olyan lennék, mint a kószák a Gyűrűk urában. Vagy mint az asszasszinok. A lényeg, hogy inkább olyan, aki az árnyékban mozog és csak akkor öl, ha muszáj. Lenne olyan menő rugós pengém, amit az alkaromra csatolhatok, mint az Assassin's Creedben. (nem vagyok ám játékfüggő, ééén nem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cukiságod tény, nem kell elhitetni senkivel :3
      Az Assasins Creed remek játék lehet, mert a zenéjét imádom :D

      Törlés
    2. Haha, ha ha, ha... :3
      Igen, az Assassin's Creed fantasztikusanjó, a zenéjét én is szeretem, pont ma hallgattam végig a második rész soundtrackjét takarítás közben... Hát, felemelő volt, az tuti :D

      Törlés
  5. Nemhiszlekel, hogy megemlítettél, most rohanok is, és kitöltöttem, meg ilyenek. ;_; ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Perszehogy♥
      Nagyon tetszenek a válaszaid, főleg a legelső kérdésre adott. Eredeti :)

      Törlés
    2. Kérlek. Ha gondolod, visszafelé is megcsinálhatod. :"3 Kíváncsi lettem.

      Törlés
    3. Rögtön reppenek ♥
      Amúgy ha gondolod és van kedved, iratkozz fel rám, jólesne a csapatban látni téged OwO

      Törlés