Évzáró bál



(Ezzel a képpel szeretnék félrevezetni minden véletlenségből ide látogatót, hogy itt valójában mindig ilyen cukkeráj hangulat van). 
Nohát, tengeri szépségeim!
Itt a karácsony. Meg lassan az újév.
Mit is lehetne mondani erről az évről? 


2016, ahogy érzékeltem, meglehetősen balszerencsés, katasztrófákkal övezett év volt. Majdnem mindenkinek. Lokiéknak meglepően visszaesett a halálozási rátája, ami feltételezi, hogy ez az év nem volt az én legtermékenyebb évem. 
Nos valóban. 
Teljesen új történet nem született a blogon, a futó kettőt, a Mily rongyos ma a holdfény, uramot és a Lygavarirt vittem tovább, felváltva hozva a fejezeteiket. Mindkettő lassan a végéhez ér, és noha terveztem egy kis intermezzót a két fennkölt  királydráma közé, végtelenül maximalista énem volt hajlandó elmerülni egy harmadik projektben. Nincs mit tenni, ezt most már így kell kihúznunk (azért remélem, annyira nem estetek letargiába emiatt). 
Ilyen lassú és rendszertelen talán még sohasem voltam a blog történetében, és erre nem vagyok büszke. Bár valamennyien tudjátok, hogy ez rajtam kívül álló tényezők miatt alakult így, azért kicsit elszontyolít, hogy nem tudtam olyan sok eredményt felmutatni az évben. Nem mintha a múzsáim hallgattak volna. Ohó! Temérdek ötletem van, az meg persze alap, hogy mind a Mily rongyos..., mind a Lygavarir vázlata hiánytalan, tehát mindkettőnek van kifutási pontja, és nekem is van min izgulni (igen, tudok úgy izgulni a történeteim végén, hogy tudom, mi lesz az... mindegy.) 
Ez lett volna az évértékelő beszéd, jöjjön az örömködés! Hát drágaságok, még a kritikusan gyér frissítés ellenére is gyarapodtunk, ami fantasztikus, és szeretnék minden régi és új hajóst magamhoz ölelni. Köszönöm, hogy velem tartotok és tartottatok eddig is, a végtelen türelmeteket és megértéseteket, a lelkesedéseteket. ♥ 

Nagyon boldog, gyönyörű, csodálatos karácsonyt kívánok mindnyájatoknak!

Szilveszterkor pedig mindenki érezze nagyon, nagyon jól magát, bárhogy is ünnepel, ha ünnepel. 
De igazából mindig érezzétek jól magatokat, még ha ez nem is lehetséges, de na. ♥

Ami a blogot illeti, újévig nem valószínű, hogy lesz újdonság, de annyi szent, hogy kőkeményen rástartoltam az új Lygavarir részre, remélve, hogy mielőbb tálalhatom. Ennélfogva (is) feldobnék egy kis tippelős játékot (e kérdés már úgyis régóta foglalkoztat). 

Szerintetek mi lesz a Lygavarir illetve a Mily rongyos ma a holdfény, uram végkifejlete? 

Ha csak az egyikre van tippetek, akkor se kíméljetek. Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok. Olyan régóta szeljük már e két történet vizeit, hogy gyakorlatilag bármi megtörténhet. 
A legszemfülesebb tippelő értékes kézszorításban részesül Sherlocktól. Választható, hogy a Benedict vagy az RDJ-félétől. 


Ölellek titeket, drágaságok! ♥

6 megjegyzés:

  1. Érvényes nekem is tippelgetnem, vagy túlságosan is bennfentesnek számítok? :D
    Ahm and merry xmas you too, btw.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy érvényes, elvégre neked sem mondtam semmit a végükkel kapcsolatban :D Vagyis nem emlékszem. De csak nem. Titoktartásban pro vagyok :x

      Törlés
  2. A kérdésedre a válasz: hát szerintem valami rohadtul tragikus. Idén nem voltál vérengzős, 2017-ben be kell pótolni :D
    Azért remélem, Sif és Loki kap valami bittersweet véget. Lécciléccilécci. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *mad laugh* Pontosan. Idén pótlom. MUHAHAHA.
      Vagyis izé...
      Nem akarok lelőni semmit, de kilátásba van helyezve a bittersweetness. Hogy melyik írásban, arról kénytelen vagyok hallgatni :D

      Törlés
  3. boldog karit és boldog újévet! Én egy új csirke vagyok itt, úgyhogy most jön az, hogy szépen elkezdelek visszaolvasni és várom a fejleményeket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Víí, szeretettel üdvözöllek, újonc csibe :3 Nagyon örülök, hogy csatlakoztál, leld sok örömöd itt ^.^
      Fejlemények pedig rövidesen lesznek, a kommented megdobott egy hatalmas adag motivációval, hogy félrekönyököljem az influenzát, és befejezzem a soron következő fejezetet. :D

      Törlés